#htmlcaption03 #htmlcaption08 #htmlcaption04 #htmlcaption02 #htmlcaption05 #htmlcaption01 #htmlcaption07 #htmlcaption06

Traxxas E-Revo Brushless - Monster Truck 1:10

Po předchozích dobrých zkušenostech s monsterem Stampede 4x4 VXL jsem se rozhodl udělat krok kupředu a přejít na větší měřítko. Rozhodování nebylo vůbec těžké, protože jsem vždy snil o velkém E-Revu a po předchozích dobrých zkušenostech s Traxxasem nebylo co řešit.
Jediné nad čím jsem hodně přemýšlel byla cena, protože pořízením střídavého E-Reva by znamenalo odlehčit peněžence o cca 19tis., což je značná částka, kterou se mi nechtělo akceptovat. Začal jsem tedy brouzdat po internetu a hledat levnější řešení. Nejlepší variantou bylo pořízení E-Reva se stejnosměrnými motory a klasickými NiMh bateriemi. Motor, regulátor a baterie jsem prodal a pořídil vybavení nové. Střídavý motor Turnigy 2000kV, regulátor Turnigy 150A a jako pohoné baterie 6s LiPol 5000mAh. Ušetření peněz bylo značné.
Co se úprav týče, jediné co jsem provedl byla výměna spuru za menší pro dasažení vyšší rychlosti a výměna pružin za tvrdší přiložené k autu. Výrobce k autu dodává spoustu tuningových dílů, aby si každý mohl auto "vyladit" dle svého stylu ježdění a nebo ho připravit na závody.
Jízdní vlastnosti předčily má očekávání a někdy se divým, jak moc je auto odolné.

Traxxas E-Revo Brushless - Monster Truck 1:10 Traxxas E-Revo Brushless - Monster Truck 1:10 Traxxas E-Revo Brushless - Monster Truck 1:10 Traxxas E-Revo Brushless - Monster Truck 1:10 Traxxas E-Revo Brushless - Monster Truck 1:10 Traxxas E-Revo Brushless - Monster Truck 1:10 Traxxas E-Revo Brushless - Monster Truck 1:10
Copyright © 2003 - 2014 David Charvát | Design by David Charvát, DesignrStudio.wz.cz | All rights reserved.                   

DesignrStudio.wz.cz - grafické práce